Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 października 2014

Początek


                               Witam wszystkich którzy  zaczynają przygodę z bieganiem




         Może  czytając  ten blog  znajdziecie jakieś analogie do swojego życia
       i przesłanki do rozpoczęcia  biegania ?

  Bieganie w moim życiu to zupełny przypadek.
 Wiek  grubo powyżej 40 - siedzący tryb pracy , coraz mniejsza ilość  ruchu skutkowała ciągłymi bólami kręgosłupa, zadyszkami  po przebiegnięciu okazjonalnie  krótkiego dystansu (np.0,5 km),  oznakami  brzucha piwnego , stresem, itd  ( lista  bardzo długa ) .

Ruch  ogólnie wysiłek  ładnie i prosto wygląda w telewizorze,w czasopismach  w rzeczywistości po pierwszych próbach  uprawiania sportu  i przy braku systematyczności oraz  motywacji kończy się na powrocie do monotonii życia ( przerabiałem wielokrotnie).

U mnie pierwszy wybieg   był praktycznie szybszym  spacerkiem bo nie potrafiłem  przebiec 1 km bez odpoczynku , i gdyby nie motywacja osoby  która przy mnie była  odpuściłbym sobie i powrócił do wygodnego życia bez wysiłku.

            Dla zobrazowania  podam  pierwszy czas  mojego pseudo biegu:
Niedziela 19.01.2014  -  czas 60 min - dystans 8 km, średnia prędkość. 6:53 min/km

Z dzisiejszej perspektywy jest to mój odnośnik jak wiele zrobiłem i motywacja że można

 Założenie bloga traktuje jako motywacje  do dalszych postępów
      i  zamkniecie drogi  do wcześniejszego trybu  życia

 Przeglądając  artykuły i wypowiedzi ludzi związanych z bieganiem 
    utkwiła mi jedna złota myśl :

           "   Życie to naturalny pęd  , któremu ulegliśmy w chwili urodzenia
           i nie mamy  żadnego wpływu na niego 
                 pęd który został nam dany  tak pewnego dnia zostanie nam odebrany."


pzdr Piotr

1 komentarz:

  1. Witaj Piotrze w rodzinie Bloggerów ;) Fajnego masz bloga :) Jak nie masz przeciwko dodam Cię do listy na moim blogu :) życzę Ci satysfakcji z pisania :) powodzenia !

    OdpowiedzUsuń