Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 listopada 2014

Krosnieńska 10 - pierwszwszy start na 10 km


Kolejnym sprawdzianem pomiędzy treningami był bieg uliczny na  10 kilometrów.
w Krośnie Odrzańskim  31.08.2014  zwany Krośnieńska Dziesiątka
Teren trasy dla mnie  ciężki  bo ulice asfaltowe i kostka brukowa.
Utrudnieniem to  liczne wzniesienia na trasie - można rzecz ze cały czas pod górkę






Zdjęcie jednoznacznie pokazuje czas  na tym dystansie 46,56 brutto,
 znalazłem się w kategorii wiekowej 40+ na 17 miejscu 
w generalce mężczyzn na 96 miejscu, w generalce na 101 miejscu
 wiec  rozpocząłem 2 setkę i otrzymałem srebrny medal 



Przed  biegiem głównym  były biegi w kategoriach wiekowych 
w najstarszej grupie wiekowej startował mój syn - niech zobaczy że to nie lekki kawałek chleba





Gdyby pogoda jeszcze dopisała i nie padała mżawka byłoby super - atmosfera typowo rodzinna

za rok na pewno się stawie  na tych zawodach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz